Ubisoft其他
Play for free from 2/04 to 21/04! Your progression is saved if you decide to buy the game. With the Deluxe edition, get all the pilots, starships and weapons available at launch! Combining these modular toys in combat will help you adapt to challenges as you save Atlas. The Deluxe edition includes the digital version of : * Starlink Game * 5 Starships : Zenith, Neptune, Pulse, Lance, Nadir * 9 Pilots : Mason, Judge, Chase, Hunter, Shaid, LEvi, Razor, Eli, Kharl * 15 Weapons: Flame Thrower, Frost Barrage, Shredder, Levitator, Volcano, Imploder, Nullifier, Iron Fist, Alt. Freeze Ray, Crusher, Super Gatling, Shockwave, Alt. Gauss, Hailstorm, Alt. Meteor In Starlink: Battle for Atlas, lead a group of interstellar pilots as you build your own starship, explore the Atlas star system, and battle the vile Grax and his Forgotten Legion.