Prince of Persia: The Sands of Time Remake
Pre-order and get additional in-game content: Back to the Origins Set. Amidst the scorched sands of ancient Persia, there is a legend spun in an ancient tongue. It speaks of a time borne of blood and ruled by deceit. Drawn to the dark powers of a magic dagger, a young Prince is led to unleash a deadly evil upon a beautiful kingdom. Originally released in 2003, Prince of Persia: The Sands of Time left its mark with players thanks to innovative gameplay, a compelling story and charismatic characters! Unlock Prince of Persia, the original game from 1989, along your adventure then access it from main menu whenever you want.