Dovetail Games模擬其他
Commuter action abounds along the bustling 4-track West Coast Main Line in Train Sim World 5. Dash through the complex layout of London Euston aboard the Class 350 and embark across the Northwest corner of the Capital to Milton Keynes. Britain’s busiest inter-city railway, the WCML, stretches northward out of the brutalist hub of Euston and plays host to over 30 million passengers a year. Accelerating through the dense boroughs of Camden and Brent, this monster mainline runs at capacity all hours of the day, with fast and slow lines offering local and longer-distance commuter destinations. Become a driver or conductor aboard the popular Class 350/1, and get busy on the many service patterns between Euston and Milton Keynes. Accompany the action with the Southern Class 377/2, duly laden with pantograph for duty north of the Thames. Take on heavy freight work with the Class 66. Please note: due to the capabilities of older-generation consoles (Xbox One, Xbox Series S), players on these platforms can expect a different timetable and layers experience to suit performance on the platform - to find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre, and search 'Train Sim World 5 FAQ'.