Paradox Interactive模擬策略
Upgrade to Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition, which includes the base game and the Deluxe Edition Content. Deluxe Edition Content includes: Exclusive Jack Gelder Avatar Costume Bravado Bundle Cosmetic Pack: Nothing says “We’re here to rebuild society in our image” like a really boss bandana. Spacerpunk Cosmetic Pack: Your style won’t conform to the rules of a fallen galactic society! Infested Worlds Scenario Planet: Survive in a world overtaken by alien flora and fauna dominated by Kir’ko factions!