Dovetail Games模擬
Experience immense velocity and express unrivalled creativity with Train Sim World 4! Discover the raw emotion of driving a diverse array of iconic routes and trains. Learn the basics of operating a range of traction in the Training Center, before taking to the rails of Germany. Build your confidence, then master every machine. Take on the challenges of regional, S-Bahn and freight services with the DB BR 442, BR 143, BR 146.2, BR 363 and MRCE BR 185.5 across the complex Dresden network. FREE ROAM! Pick any train you want and drive it wherever you want – you have control over how to run routes in your way. Take a photo and make the memories last with PHOTO MODE and GALLERY. Get creative with the upgraded SCENARIO PLANNER and LIVERY DESIGNER. Share your hard work with other players through CREATORS CLUB.