Dovetail Games模擬其他
Open the throttle on Metrolink's regional passenger service with 2 icons of Californian rail. The striking MP36 works in tandem with the modern F125 on the daily duties out of LA’s Union Station. Facing East, diesel equipment duty takes passengers on a sunny trip to San Bernardino. Run back in the cab of Rotem, with mixed bi-level formations in-between, offering a different perspective for the returning rush towards LA. Experience the challenge of sticking to a schedule on a single-track line. Delays are tantamount to chaos if you hold up other services! Take on the roles of Metrolink in new ways; play as a conductor to check tickets and safely dispatch your train. With Free Roam, explore the route in your own way. The daily suburban commute awaits, connect the sprawling LA metropolis and race to the foothills of mountains with Train Sim World 5: San Bernardino Line! Please note: due to the capabilities of older-generation consoles (Xbox One, Xbox Series S), players on these platforms can expect a different timetable and layers experience to suit performance on the platform - to find out more, please head to the Dovetail Games Support Centre, and search 'Train Sim World 5 FAQ'.