Dovetail Games模擬其他
Feel the high-speed thrill of British inter-city travel in Train Sim World 4! Climb aboard the state-of-the-art BR Class 801 and work at speed along the racetrack-like East Coast Main Line. Enjoy a flavour of freight with the staple BR Class 66 and haul the produce of modern industry with container flats in-tow. Keeping up with timings, an essential effort, to prevent holding up Azuma adventurers or Midlander commuters. Manoeuvre through the Midlands, learn the art of precision and get know this famous main line like the back of your hand, from the record renowned Stoke Bank to the unique Newark Flat Crossing, rely on signals and wit to guide your journey. Trains with hundreds of passengers and tons of freight on-board are yours to control. Awaken your inner desire for speed and race across Midlands County borders in Train Sim World: East Coast Main Line: Peterborough – Doncaster!