Ticket to Ride: Nordic Expansion
Hello! Hei! Halló! Hej! Hallå! Hallo! It’s time to set off on a brand-new adventure with the Ticket to Ride Nordic Expansion! Ride across the northern reaches, connect colourful cities, and complete tickets from the top of Norway down to Denmark! Chase the Globetrotter bonus, awarded to the player with the most completed tickets. Strategise with 40 train pieces instead of 45 to make connecting the Nordic cities more challenging, and tackle the Murmansk-Lieksa route, a new nine-train-long route! Plus, you can swap three coloured railway car cards for one locomotive card. INCLUDES: TWO NEW CHARACTERS – To guide you across the Nordic countries. TWO NEW TRAINS – The charming Arctic Express and the titanic Frosthammer locomotives! TWO NEW CARRIAGES – The Snowdrifter and the Hearthside double-decker carriage! Take on new horizons with the Nordic Expansion!