Ticket to Ride: Legendary Asia Expansion
Nǐ hǎo! Annyeong haseyo! Xin chào! Salam! Pack your bags and get ready for the trip of a lifetime in Ticket to Ride’s Legendary Asia Expansion! Travel across incredible mountainous terrain, connecting cities and villages the length and breath of Asia. Plan your Mountain Routes carefully, as they’ll cost you an additional Train Car for each X marked there – but you’ll get an additional two points for it! Grab an extra 10 bonus points with the Asian Explorer Bonus! Connect the most cities in one continuous route to earn this endgame bonus. INCLUDES: TWO NEW CHARACTERS – Travel with Wang Ling, an elegant opera singer, and Lê Chinh, a wandering artisan, as they showcase their talents across Asia. TWO NEW TRAINS – Climb aboard the impressive Emperor or the trusty Mountain Maiden and set off on your thrilling journey! TWO NEW CARRIAGES – Relax in the luxury Silk Zephyr carriage or tap into your spiritual side in the Pagoda Pilgrim. Add another awe-inspiring destination to your train journey!