Ticket to Ride: India Expansion
नमस्ते! নমস্কার! வணக்கம்! నమస్కారం! નમસ્તે! ਸਤ ਸ੍ਰੀ ਅਕਾਲ! It’s time to head to India inTicket to Ride! With shorter ticket routes, the India Expansion presents new opportunities to get creative with connecting cities. Make use of ferry routes or stick to land as you chase the unique Mandala Bonus – awarded to players who link up the same cities in multiple ways! Meet two new characters and add two more locomotives and carriages to your ever-growing fleet. INCLUDES: TWO NEW CHARACTERS – Join Bhaskar Singh, an aspiring poet, and Aanandi Johri, an inspiring doctor, as they journey across India! TWO NEW TRAINS – Head out in the iconic Star Royale, or live it up in luxury in the Maharaja’s Chariot! TWO NEW CARRIAGES – Bring a little elegance to your railway with the Lotus Wagon, or indulge with the Maharani’s Palace. A new chapter of your travel diary calls to be written!