BANDAI NAMCO Entertainment多玩家線上競技場
This Training Set instantly makes Season Pass 6 Characters' Ninjutsu, Secret Techniques, and items available for your avatar to learn, without having to accrue Training Points via gameplay. ■ Season Pass 6 Characters ● Training Rank Reward x5 - Minato Namikaze (Reanimation) - Obito Uchiha (Ten Tails Jinchuriki) - Kaguya Otsutsuki *Once you purchase the DLC, items can be claimed from the Gift Box at the Inn. *Purchasing this Training Set will only give you access to Ninjutsu, Secret Techniques, or items from DLC characters you have purchased. Purchasing any of the listed masters' Special Master-Ninjutsu Training after purchasing this Training Set will give you access to those characters' Ninjutsu, Secret Techniques, and items. *Purchasing this Training Set will not increase your Training Rank for the listed masters.