Paradox Interactive策略
Deluxe Edition Content includes: Digital Artbook Experience the colorful and imaginative art that brought the world of Age of Wonders: Planetfall to life. Original Soundtrack Immerse yourself in the fantastical world of Planetfall with the games original soundtrack. Bravado Bundle Cosmetic Pack Nothing says “We’re here to rebuild society in our image” like a really boss bandana. Spacerpunk Cosmetic Pack Your style won’t conform to the rules of a fallen galactic society! Infested Worlds Scenario Planet Survive in a world overtaken by alien flora and fauna dominated by Kir’ko factions!