NeocoreGames動作與冒險
The Incredible Adventures of Van Helsing II: Extended Edition includes the full game of The Incredible Adventures of Van Helsing II, and the Ink Hunt, Expurgator Set, Magic Pack, Che Domovoly Minipet, That Rabbit Minipet, Goofzilla Minipet add-ons. It all seemed so simple: defeat the mad scientist, free the land and ride into the sunset, but sometimes the fall of a villain only opens the way to more sinister foes. So the incredible adventures continue, and Van Helsing, the famous monster-hunter returns to save the day again with the help of his charming, ghostly companion, Lady Katarina. The gothic metropolis of weird science is on the brink of destruction as chaos rules the streets and a new enemy plots revenge. It’s time to enter the dark side of Borgova and the forbidden wilderness, but beware: you are not the only one behind a mask.