Chibig動作與冒險
Join Koa and her best friend Napopo in two adventures through the islands of Mara! ‘Summer in Mara’ Take care of your own island, harvest your crops, create new tools and buildings, and sail with your boat to discover new islands and secrets. ‘Koa and the Five Pirates of Mara’ Outwit traps, manoeuvre dangerous environments, and explore a series of dazzlingly different landscapes on their quest to recover stolen pirate loot.