Ravenscourt動作與冒險
9 Monkeys of Shaolin: Play as the Chinese fisherman Wei Cheng who wants to avenge the death of his friends and family. Co-op play: invite your friend to help you fight through. Ash of Gods: Redemption is a turn-based RPG that combines tactical combat, CCG elements, and a constantly evolving story in which no one is safe from death, including the main characters. Redeemer: The tough-as-nails Russian Vasily is a former security officer of the largest weapons company in the world beat-’em-up action without compromise. A true resurrection of this popular genre.