Dead Drop Studios LLC動作與冒險
Bring the holiday cheer in this discounted LIMITED TIME bundle containing Dinobreak, Railbreak, and the original 2D Outbreak! Go in guns blazing in an outrageous on-rails survival horror shooter, then experience the return of Dinosaurs as Lydia fights her way out of Cypress Ridge. Finally, go back to the beginning with the original 2D Outbreak as you're trapped in a hospital overrun with the undead! Get ready to manage your resources and save some cash as you return to the world of survival horror!