Dead Drop Studios LLC動作與冒險
It's an all out onslaught of apocalyptic levels as groups of survivors battle the undead and dinosaurs across the Outbreak, Dinobreak, and Railbreak survival horror series including the brand new prologue to Shades of Horror in Chromatic Split! Experience the opening to the Outbreak: Shades of Horror storyline with Chromatic Split as Lydia fights her way through the sewer system under Cypress Ridge to deliver critical evidence to stop the outbreak. Then, shoot your way out of Cypress Ridge in Railbreak, an on-rails insane adventure spanning fifteen city blocks of chaos. After that, experience different eras of survival horror with a unique visual novel in What Lydia Knows, and fixed-camera '90s survival horror adventures in Dinobreak, Contagious Memories, and Endless Nightmares. Finally blast your way through a countryside burning to the ground in Outbreak: Epidemic, an old school action focused shooter. Can you survive the glorious return to the world of survival horror? Experience all three prequels leading up to the events of Outbreak: Shades of Horror as you fight off the undead across a classic survival horror nightmare, an on-rails shooter, and an investigative VN all taking place in the heart of Cypress Ridge. NOTE: This bundle includes the original release of Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split as a stand-alone dedicated entry. If you're looking for Outbreak: Shades of Horror Chromatic Split Enhanced Edition, that is included inside the Outbreak: Shades of Horror product directly.