Songs of Conquest
Songs of Conquest — вияв шани класичним покроковим стратегіям дев’яностих. Грайте за могутніх персонажів, яких кличуть чаровладниками. Ведіть їх незвіданими землями. Бийтеся проти військ, що посміли протистояти вам, та полюйте на могутні артефакти. Світ жадає бути чиїмось — тож захопіть його! Пригоди чекають Досліджуйте різноманітні місцевості з не менш різноманітними ворогами та цінною здобиччю. Мандруйте яскравими біомами з унікальними ворожими угрупованнями, оточенням та бойовищами. Створіть імперію Управляйте ресурсами, досліджуйте нові поліпшення та розширюйте власні володіння. Плануйте розвиток міст відповідно до вашого стилю гри — використання жорстокої сили, чарів чи об’єднання обох. Існує багато способів досягти світового панування. Пориньте в битву Зануртеся в складну бойову систему, де використовуються здібності загонів та потужні чари. Формуйте війська з різних загонів, щоби збільшити кількість наявних заклинань і завдавану шкоду. Розпочинайте епічні битви з тими угрупованнями, які найбільше пасують вашому стилю гри. На дорозі завоювань є безліч шляхів. Грайте у своєму стилі Вручну ствоені мапи для натхненних пригодників, випадкові мапи з нескінченною можливістю перегравань. Мапи завоювань надають можливість грати винятково битви, а мапи випробувань надають можливість вирішувати стратегічні задачі, щоби випробувати ваше тактичне мислення. Ви маєте доступ до безлічі мап, створених як командою Lavapotion, так і спільнотою. Наодинці чи разом Вирушайте у світ Ербора наодинці, об’єднайтеся з друзями, або ж об’єднуйтеся з ШІ чи бийтеся проти нього — вибір за вами. На більшості мап можна грати як наодинці, так і спільно з кимось на одному комп’ютері або через мережу. Чотири угруповання Чотири угруповання пов’язані епічним конфліктом. Арлеон — лицарі минулого, що б’ються поміж себе за право першості. Рана — прадавні племена, що б’ються за життя серед боліт. Лот — некроманти, що підіймають мертвих для створення славетного майбутнього. Барія — сміливі найманці й винахідники, що обожнюють гроші, порох та незалежність. Чотири оспіваних кампанії Послухайте бардів та їхнє оспівування вашого шляху до перемоги. Кожна кампанія має власну унікальну пісню, що розповість нам про те, як ви здійнялися й пали. Завершуйте завдання, щоби розблокувати нові куплети та насолодитися повноцінною композицією після завершення всієї подорожі.