Disaster Band
Disaster Band — це ритмічна гра, яка захопить вас. Завдяки легкому в опануванні й інтуїтивно зрозумілому керуванню ви можете вільно грати на всіх інструментах, що використовуються в будь-якому треку. Але це не все: Підключайтеся до друзів онлайн і грайте, виступайте й влаштовуйте вечірки разом. Або ж приєднуйтеся до абсолютно незнайомих людей, щоб влаштувати незабутню джем-сесію. Що краще ви граєте, то вище піднімаєтеся в глобальному рейтингу. Приймайте виклик і досягайте вершин... або станьте відомі як найгірший Disaster Band. Нічого страшного в тому, щоб грати погано Завдяки творчій свободі грати будь-яку ноту в будь-який час ви можете практикуватися й імпровізувати абсолютно в кожній пісні, поки шукаєте власний стиль. Пам'ятайте: Із практикою приходить досконалість. І, звісно ж, досконалість призводить до найкращих результатів. Але де ж у цьому веселощі? Завдяки динамічному звуковому движку Disaster Band навіть неправильно зіграні ноти призводять до нескінченних веселощів і розваг. Музика не зупиняється ніколи Вашій музичній (або не дуже) подорожі немає кінця завдяки підтримці mod.io. Створюйте власні треки й діліться ними через ПК зі спільнотою інших гуртів Disaster Band на шляху до слави. Або завантажуйте пісні інших гравців, щоб заграти по-новому в кімнаті для репетицій, а також на світовій сцені. Настав ваш час сяяти! Особливості * Багатокористувацький режим до 4 гравців: неважливо, організували ви гру чи приєдналися до когось, грайте з друзями й незнайомцями без обмежень на систему, яку ви або ваші товариші використовують. А гарантією тези «більше гравців — більше веселощів» виступає низька затримка з'єднання! * Інтуїтивне керування: чітке, швидке й зрозуміле — Disaster Band дбає про те, щоб абсолютно кожен зміг насолодитися своїм шляхом до музичної слави. * Підтримка mod.io: створюйте власні треки (у форматі MIDI) й діліться ними зі спільнотою Disaster Band.(*) * 15 інструментів на вибір: відчувайте пісні, як ніколи раніше. Від класичних інструментів, як-от скрипка чи тромбон, до екзотичних і навіть нявкання котів чи співу хору — тисячі можливих комбінацій. (*) Примітка: Вам потрібен доступ до ПК, щоб створювати й завантажувати пісні у форматі MIDI на mod.io.