Зоряні війни: Шлях джедая
Зі світловим мечем у руках і вірним дроїдом поруч настав час досліджувати галактику! У цій пригоді ви зможете пограти за лицаря-джедая, боротися зі страшними істотами, битися з іншими джедаями та вирушити на спеціальну місію з Йодою, щоб розкрити таємниці дивної незвіданої планети.