Жменя жетонів - 200
Отримайте Жменю жетонів Жетони - це ігрова валюта у Disney Speedstorm, яку можна отримати безкоштовно, досягаючи ігрових цілей, або придбати за реальні гроші. Вони ніяк не пов'язані з сезоном, і їх можна накопичувати. До того ж їх можна витратити на придбання різноманітних предметів у Крамниці.