Збірний пакет "Історія іграшок"
Відкрийте коробку з іграшками! Вуді, Базз, Бо Піп і багато інших ваших улюблених іграшок оживають у цьому величезному збірному пакеті на основі всіх фільмів "Історія іграшок"! До нескінченності і далі! Yalnızca Minecraft (2017) ile kullanılabilir, Minecraft: Xbox One Edition (2014) ile uyumlu değildir.