Завантажуваний вміст «Святі і грішні»
Цей завантажуваний вміст включає: Повсякденний костюм детектива Священник Джон Чоткий паца Завдання «Святі і грішні» Шерлок змушений шукати межу між церквою і державою, і його відданість закону і справедливості опиняється під ударом. Завдання стане доступним після підслуховування однієї з численних розмов у місті. Повинне бути завершене друге основне завдання («Золота клітка»).