Завантажувальний зміст "М означає «містифікація»"
Агентів Майкрофта перехитрили, і як наслідок — викрадено конфіденційні документи. Вам доручено знайти таємничу особу, відому виключно як «М». Здається, на Кордоні для вас знайшовся гідний супротивник. Цей завантажуваний вміст включає: Сюжетна лінія «М означає „містифікація“» Механізм шантажу Зв'язківець Дитя Кордони Костюм загадкового детектива Чумний лікар Джон Продавець морозива Джон Сюжетна лінія розпочнеться автоматично після завершення першої основної справи («Привиди минулого») і бойового тренування.