WINGSPAN (КРИЛА): Птахи Океанії
У відзначеній нагородами адаптації «Крила: Птахи Океанії» вирушайте у подорож до захопливих земель Океанії. Вивчайте птахів з Австралії та Нової Зеландії та опановуйте нові ресурси й механіки, що збагатять ваш досвід створення природного заповіднику.