Visions of Mana: демо-версія
Демо-версія Visions of Mana Відкрийте для себе історію, битви та дослідження в цій демо-версії Visions of Mana *Деякий вміст відрізняється від релізної версії гри. ■ Зіграйте в демо-версію й отримайте три предмети зброї з повної версії гри: ・Gladius (маленький меч для Валь) ・Falx (дворучний меч для Валь) ・Horn Lance (спис для Валь) *Цю зброю можна отримати, розпочавши нову гру й пройшовши до глави 1. *Цей бонусний предмет можна отримати і під час проходження гри. Така зброя буде доступна для використання в міру розблокування класів у повній версії гри: *Gladius можна використовувати, як тільки Валь стає доступним для гри у главі 1. *Falx можна використовувати, як тільки стає можливим змінити клас на клас вітру. *Horn Lance можна використовувати, як тільки стає можливим змінити клас на клас місяця. *Для отримання цих предметів у системі повинні бути збережені дані з демо-версії. *Вміст демо-версії був скорочений для того, щоб зробити її задовільною, і прогрес не може бути перенесений у повну версію гри. *Отримуючи ці предмети, переконайтеся, що маєте останнє оновлення перед початком гри.