Вікторіанський стартовий набір
Бонус за передзамовлення Цей завантажуваний вміст включає: 500 мангірів Костюм детектива-радника Костюм вікторіанського вампіра Завдання «Цепелін „Лідер“» Володарювання тягне за собою насильство. Чи настане кінець хиткого миру на Кордоні? Завдання починається після відвідування оглядового майданчика в Старому місті біля Староміського мосту. Повинні бути завершені перше основне завдання («Привиди минулого») і бойове тренування.