Vigor - One-eyed Ravager Pack
Обходьте Одноокого хижака стороною, коли той блукає Закраїнами. Мало хто з місцевих зустрічався з ним поглядом і вижив, щоб розповісти про це. Тепер ви маєте нагоду побувати в його шкурі й отримати безмежну силу та заслужену повагу. У цей пакунок входять: - комплект уніформи «Загроза міста» (відроджений); - комплект головного вбрання «Бандана з маскою» (череп); - рюкзак перемовника (Сильний аргумент); - бійцівські рукавиці (сірі) - 5 L96 + 100 набоїв (7,62x51 НАТО); - 5 SW-SH 629 + 100 набоїв (.44 Магнум); - 10 РПК-74 + 500 набоїв (5,45x39); - 10 Viper V4; - 10 радіаційних гранат; - 10 уколів адреналіну; - 10 саморобних мін; - 3 купони подвійного досвіду; - 5 купонів страхування; - 200 крон. Кожен обліковий запис може придбати пакунок лише раз. Він доступний протягом обмеженого часу.