Великий мішок шилінгів (1100 шилінгів)
Придбайте 1100 шилінгів, щоб краще грати в Deceit 2. За шилінги можна купувати особливі скіни персонажів та предметів та персоналізувати свій ігровий процес. Шилінги, придбані в магазині Microsoft Store, можуть використовуватися виключно у версії Deceit 2 для Xbox і не можуть передаватися на інші платформи.