Varenje: Не розмовляй з ягодами
Varenje це барвистий квест, для всіх любителів ігор як мистецтва. Ви зможете з задоволенням розгадувати ігрові загадки. Пориньте з головою в ягідне літню подорож! Наш герой проводив безтурботно час в селі, поки не спробував дивну ягідку біля струмка. Раптово він зменшився до розмірів жучка! Намагаючись вибратися з ситуації, що склалася, наш герой виявив прихований раніше для будь-якої людини світ жуків, де черевички, павучки та інша живність будують незвичайні механізми і зводять свої житла, так, щоб не бути виявленими людьми. Герой зустрічає нових друзів, які допомагають йому радою, яким чином він повернеться в свій світ. Для цього йому потрібно зварити особливу зілля з малини за бабусиним рецептом.