З-поміж 5 залізничних ліній між Edinburgh і Glasgow найважливішою для міжміського сполучення була й залишається та, що проходить через станцію Falkirk High. Її маршрут найменш звивистий з усіх і пролягає між 8 проміжними станціями. Останні 180 років тут один поперед одного постійно снують поїзди. Увійдіть до кабіни нового-новісінького ScotRail BR Class 385! Цей залізничний рухомий склад спроєктовано, щоб розширити парк електропоїздів компанії ScotRail. Потяг Class 385, що став на рейки 2018 року й відтоді забезпечив повністю електричне сполучення на лінії Glasgow - Edinburgh Line, продовжив модернізацію Central Belt Шотландії, на багатьох основних лініях якого вже відбувався перехід на електричний транспорт. Подорожуйте в приміських потягах між двома головними містами Шотландії як пасажир або машиніст, виконуйте завдання на маршруті чи просто займіть уподобане зручне місце, щоб розглядати потяги. Зі Scenario Planner (Планувальник сценаріїв) і Livery Designer (Проєктувальник кольорів) втілюйте власне бачення та поділіться ним у Creators Club (Клуб творців).