Примітка. Щоб отримати повне враження, рекомендуємо вам придбати маршрут Train Sim World 3: Southeastern Highspeed, який доступний для придбання окремо. BR Class 37 ― жива легенда, чиє коріння сягає тих часів, коли тільки починався бум дизелів. Як 60-річні локомотиви працюють на магістралях? Опиніться в компанії Rail Operations Group, що допомагає пересувати рухомий склад, який не обов’язково здатний рухатися самостійно, а найкращим кандидатом на такі завдання є саме Class 37 за його незрівнянну надійність та універсальність. ROG Class 37, оснащений спеціальним обладнанням й адаптивним зчепленням Dellner, відігравав роль основну локомотива для Class 375 Electrostars за програмою SERefurb. Наразі відтворіть у грі Train Sim World 3 ті дні, коли у містах Medway тижнями ревли двигуни, й дістаньте знятий із експлуатації Class 375 з його уже не новим білим оздобленням.