Trailmakers: Airborne Expansion
У грі Trailmakers: Airborne Expansion ви підніметеся над хмарами з епічною метою — врятувати миролюбних чирпанців від вторгнення клятих роботів-піратів. Кампанія У цій кампанії, що складається з місій, ви мандруватимете новими куточками світу Trailmakers з пустелями, горами та мальовничими летючими островами. Місцеві чирпанці даватимуть вам все складніші завдання, чим далі ви просуватиметеся вглиб небезпечних піратських територій. Виконуючи їхні завдання, ви отримуватиме блоки, деталі, двигуни, крила, системи керування та багато чого ще. Одним словом, все що потрібно, щоби велично здійнятися в небо, наче орел. Дружні та ворожі неігрові персонажі Чирпанці — доброзичливі пухнасті птахи, що не вміють літати. Вони живуть у розкиданих по всій землі селищах…принаймні, ті з них, кому пощастило. Кому ж пощастило менше, перебувають у полоні роботів-піратів, і мер кожного чирпанського поселення люб’язно попросить вас повернути їх додому цілими та неушкодженими. Роботи-пірати злі, безжальні та спритні майстри повітряного бою. Вони захищатимуть свої щойно захоплені території за допомогою винищувачів, зенітних гармат, дирижаблів, повітряних куль і наземних швидкісних машин. Вони з тих, що спочатку стріляють, а потім питають, тож радимо діяти відповідно. Карта територій Нова карта велика та повністю відкрита, і ви можете досліджувати світ так, як вам заманеться. Ви обираєте власний шлях, але будьте обережні, адже деякі райони небезпечніші за інші. Перед тим, як вирушати в певну місцевість, варто переконатися, що ви до цього готові. Від гвинта! Не хочемо робити спойлерів, адже краще один раз побачити на власні очі, ніж сто разів почути. Тож одягайте льотні костюми, заводьте двигуни, здіймайтеся над хмарами та погляньте на світ Trailmakers: Airborne самі.