Tool Upgrade & New Interior Designs Pack
Живите фермерськім життям на повну котушку! Оформіть інтер'єр свого дому за допомогою трьох нових фантастичних тем! Комбінуйте їх як завгодно! Також ви зможете вдосконалити мотику, лійку, молот, сокиру, серп, вудку і кирку, щоб стало набагато легше вирощувати врожай, ловити рибу та видобувати корисні копалини!