The World Warrior
Освойте Хадокен та підкоріть темний Хадо за допомогою цього пакету скінів від 57Digital, схваленого Capcom! Виберіть свого персонажа з 35 класичних воїнів світу і бійців, таких як Рю, Кен, Чун-Лі та інші.