The Riftbreaker: Heart of the Swamp PC
Місія з колонізації Ґалатеї 37 заводила Ешлі та містера Ріґґса до різних унікальних місць на планеті. Цього разу наші герої мусять вирушити до Грибного болота — надзвичайно багатої та розмаїтої екосистеми, що утворилася навколо Великого Грибного дерева. На жаль, баланс цього чарівного біому в небезпеці. Паразитарні види сіють хаос по всьому краї. Ешлі бере на себе місію відновити рівновагу Грибного болота. Про розширення: «Серце болота» — це третє розширення світу для The Riftbreaker. Розкрийте таємниці біому Грибного болота в цілковито новій гілці сюжетної кампанії. Упродовж багатошарових місій ви досліджуватимете внутрішню роботу місцевої екосистеми. Отримані знання допоможуть адаптувати ваші технології та стратегії до зустрічі з новими викликами раніше невідомого регіону. Повернути гармонію в цей біом чи лишити по собі згарище? Вибір за вами. особливості: Відкрийте абсолютно нову гілку сюжетної кампанії, події якої розгортаються в біомі Грибного болота. Зводьте бази як на суші, так і на воді, адаптуючи свої технології до навколишнього середовища. Вивчайте унікальних представників місцевої флори та фауни. Дізнайтеся, як вони пристосувалися до життя в екстремальних умовах Грибного болота. Використовуйте просунуті методи будівництва баз, щоб створити для своїх аванпостів складну систему енергопостачання. Підвищте зупиняльну силу своєї бази, використовуючи надсучасні потужні захисні вежі. Дайте відсіч хворобі, що порушує баланс цієї крихкої екосистеми. Вміст цього розширення: Сюжетна частина цього доповнення інтегрована з основною кампанією з базового видання The Riftbreaker. Нова гілка та вміст розширення буде розблоковано під час проходження гри. Якщо ви раніше пройшли кампанію The Riftbreaker Story Campaign, ви можете продовжити свою пригоду там, де зупинилися. Додаткова частина Історії розблокується негайно, даючи вам можливість досліджувати нову частину світу.