The Land Beneath Us Demo
The Land Beneath Us – покрокова роуґл-лайт гра про підземелля. Використовуйте потужні комбінації навичок і стильну зброю, щоб прокласти собі шлях через підземний світ, відомий як Аннун. Насолоджуйтеся захопливими динамічними зустрічами і відкривайте таємниці міфічного світу. ПРОБИЙТЕСЯ КРІЗЬ ПІДЗЕМНИЙ СВІТ! Станьте Глобальним Агрегатором Душ (Г.А.Д.), розробленим Творчинею. Вирушайте в рятувальну місію, озброївшись «технологією душі». Досліджуйте Підземний світ, спілкуйтеся, обмінюйтесь або бийтеся з персонажами. Вчіться на їхніх історіях, щоб прокласти свій унікальний шлях. ОПАНУЙТЕ КОМБО! Долайте ворогів завдяки потужним здібностям, виконуючи персоналізовані комбінації рухів. Плануйте стратегічно, щоб здолати короткі, насичені подіями рівні й максимально збільшити ураження ворогів! РІЗНОМАНІТНИЙ АРСЕНАЛ Розробляйте стратегію і бийтеся найрізноманітнішою зброєю: від кривавих сокир до списів Лонгина й лазерних пістолетів. Обирайте різні види зброї в кожному слоті, щоб динамічно рубатися, мандруючи Підземним світом. ВАМ ЗАХОЧЕТЬСЯ ПЕРЕПРОЙТИ ГРУ! Покращуйте статистику і здібності, збираючи душі переможених ворогів, коли досліджуєте кожен світ. Любите зіткнення лоб в лоба? Розвивайте дерево навичок «Зброя». Надаєте перевагу стратегічному підходу? Розблокуйте потужні Комбо-Здібності, щоб знищувати ворогів на відстані.