The Great Outdoors
Ставте намети, досліджуйте, шукайте скарб! Ставте намети, досліджуйте мир зі своїми тваринами, полюйте на скарби в новому DLC для Harvest Moon: Winds of Anthos! Досліджуйте Антос разом зі своїми тваринами! Вони зможуть допомогти вам у цьому своїми вміннями! Насолоджуйтесь похідним побутом під світлом зірок біля багаття! Робіть смажені зефірки та інші смачні страви, що надають сили! Вирушайте полювати на скарб і викривати таємниці Антоса! Які секрети ви зможете розкрити у новому режимі на вашому Докпаді?