The Coma 2B: Catacomb - The Gamer Yungho
Зустрічайте Йонхо! Цей юнак проводить за іграми весь вільний від навчання час! І його знання, отримані у іграх, допомагають йому впоратися з цією ситуацією, що вельми схожа на жахливу гру. Коли він перекочується по підлозі, він може ухилитися від атак супротивника, наче персонаж гри. Нагадує відомого блакитного їжака або потайного агента, так? Це Йонхо! І його Некроклинок... вірніше, його магічний світловий меч у мить перетворить його на хороброго Темного Лорда!