Тетріс
Пориньте в стратегічний світ «Тетріс DLC» для Minecraft, де класичний 2D-тетріс поєднується з блоковими пригодами в підземеллях! Прокладайте шлях через матричні підземелля, борючись із різнокольоровими тетрімонстрами та розкопуючи піксельні секрети. Два різних ігрових режими, налаштування культових персонажів – це Тетріс, яким ви його ще не бачили!