Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder's Revenge - Radical Reptiles
ЧАС ДІЯТИ! Потужна парочка обʼєднує зусилля з черепашками задля неймовірної пригоди! В останньому оновленні контенту для Shredder's Revenge до команди ніндзя приєднаються два легендарні персонажі з мультсеріалу 1987 року: Мондо Гекко та Мона Ліза! Вони дебютують як ігрові персонажі в жанрі beat 'em up і нарешті возз'єднаються з черепашками. ПОКАЖІТЬ ПОГАНИМ ХЛОПЦЯМ, ЯК КАТАТИСЯ! Мондо Гекко — найкрутіший ящір на скейтборді — вступає в бій: використовуйте його трюки, щоб розправитися із солдатами клану Фут і заробити рекордний рахунок! У Мондо є унікальна навичка — він вміє ухилятися в повітрі за допомогою скейту. Easy Steezy! Get ready for the Gecko Grind, Shred-head! ГОТОВІ ДО УРОКУ? Безстрашна ящірка Мона Ліза також хоче допомогти! У бою вона використовує всі свої таланти, зокрема балет і знання хімії. Виконуйте сальто назад у ближньому бою та кидайте хімічні розчини, щоб стримати ворогів. Під час спеціального ухилення вона запускає величезну булаву-іглобрюха, щоб трощити ворогів. Долайте перешкоди за допомогою цих блискучих і сміливих маневрів! Let's catch these flying legs! Разом ці улюблені персонажі готові використовувати всі свої чудові здібності, щоб зробити битви ще цікавішими. Настав час провчити поганих хлопців!