Світи пригод Disney
Пориньте в магію шести класичних казок Disney на цій унікальній карті. Досліджуйте світ Аладдіна та море Русалочки. Допоможіть Білосніжці або здійсніть подорож з Алісою в Країні чудес. Ви навіть можете зустріти Сімбу в савані або повечеряти з Белль і Чудовиськом у їхньому замку!