Суперсемейка
Спробуйте себе в ролі Суперсімейки, натягніть маску й гайда на ігровий майданчик супергероїв! Вдягніть костюм і грайте разом як містер і місіс Неймовірні, Фрозон, Віолетта й Шусть, щоб врятувати Мюнісіберг за допомогою їхніх неймовірних здібностей. Досліджуйте місто, скиньте Омнідроїда, бийтеся з Підривайлом і зупиніть гіпнотичні підступи Хакермана. Здолайте їх усіх, щоб супергерої знову стали законні!