Stellaris: Season 08
Stellaris: Season 08 містить такий контент: Розблокування дня 1: портрет виду «Рік» Ексклюзивний портрет для вашого виду, який дозволить грати за найзагадковіший вид у галактиці. Як і будь-який портрет виду в Stellaris, він має три різні варіанти (фенотипи) та настроювані анімації. Гравці зможуть вибрати цей портрет у скіні створення імперії перед початком нового сеансу гри. Миттєвий ексклюзивний доступ за покупки Expansion Pass *Цей контент може стати доступним для покупки в пізнішу дату Stellaris: The Machine Age (виходить 7 травня 2024 року) Досліджуйте кіберпанк-фантазії про технологічне збільшення популяції та оцифрування свідомості, розширюючи можливості, пропоновані в грі Кібернетикою та Синтетичним Вознесінням. Вирішіть моральні й соціальні проблеми, що постають перед вашою космічною імперією через спілкування з машинами, і зіткніться з новою загрозою, що нависла над галактикою... або самі станьте новою загрозою, торуючи свій шлях крізь час і простір, щоб формувати реальність на свій розсуд. Stellaris: Cosmic Storms (виходить у 3-му кварталі 2024 року) Навколо Галактики спостерігається нове явище — шторми, що вирують по всій системі. Підготуйте свою Імперію та зберіть усі свої сили, щоб протистояти цій новій загрозі, а також використовуйте можливості, що відкриваються завдяки послабленню нею ваших супротивників. Stellaris: The Grand Archive Story Pack (виходить у 4-му кварталі 2024 року) Галактика величезна й наповнена дивами, і вам належить зберігати записи про всі унікальні форми життя й дива, з якими ви зустрінетесь. Побудуйте нову мегаструктуру та зберіть зразки екземплярів, яких ви зустрінете у своїх космічних пригодах!