Stellaris: Console Edition - Expansion Pass Six
Шостий Expansion Pass містить: Toxoids: зростайте від примітивних форм життя аж до зірок! Набір видів анатоксинів дає гравцям можливість ризикувати майбутнім своїх планет заради негайного прибутку та йти на важкі жертви, необхідні для виживання у ворожій галактиці. Ексклюзивний портрет C6: харизматичний, цікавий, елегантний, загадковий, доброзичливий. Безумовно, це не фанатик-очисник. (Виходить наприкінці 2024 р.) First Contact: ви не самотні! Галактика безмежна й сповнена дивацтв. Проте в ній повно інопланетних імперій, з якими вам доведеться зустрітися, готові ви до цього чи ні. «Перший контакт» пропонує набір нових створінь і механік, які дають можливість гравцям розповідати історії про перші зустрічі їхніх цивілізацій з відвідувачами зірок — і не всі вони прийшли з миром! (Виходить наприкінці 2024 р.) Galactic Paragons: величезна Галактична рада, сповнена індивідуальності! Додайте Галактичних парагонів до своїх імперій, із якими персонаж та історія виходять на новий рівень. Завдяки ексклюзивним доповненням до нової механіки ради, лідерів, яких можна розвивати, нових персонажів тощо, Галактичні парагони сформують майбутнє, якого галактика ще не бачила.