Stellaris: C6 Portrait Exclusive
Зустрічайте C6: харизматичний, цікавий, елегантний, загадковий, доброзичливий. Безумовно, це не фанатик-очисник. Тепер ви зможете заводити друзів або поглинути галактику як улюблене яйце спільноти Stellaris!