S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — це сувора пригода у жанрі FPS про виживання у похмурому науково-фантастичному відкритому світі. Шукайте спорядження та ресурси, полюйте на дива, приймайте складні рішення, щоб вижити та прокладайте свій шлях крізь Чорнобильську аномальну зону. Гра підтримує текст та озвучення українською! Видання Ultimate Edition містить усі бонуси Deluxe, включно з комплектами зброї та броні та бонусним побічним квестом. Бонуси Ultimate: Зброя: - Револьвер Rhino, модифікація ""Model Competitor"" (переноситься у багатокористувацький режим) - Пістолет-кулемет Viper, модифікація «Моноліт» (переноситься у багатокористувацький режим) - Штурмова гвинтівка «Фора-221», модифікація «Колискова» (переноситься у багатокористувацький режим) - Гладкоствольна рушниця Д12 «Маргач Д-12МТ» (переноситься у багатокористувацький режим) Костюми - Екзоскелет «Варти» ПСЗ-21W «Штурм» (переноситься у багатокористувацький режим) Сезонна перепустка, що дає право на 2 додаткових сюжетних доповнення та всі майбутні DLC. Застосунок з офіційним артбуком та оригінальним саундтреком.