S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — сезонна перепустка - Windows Edition
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — це сувора пригода у жанрі FPS про виживання у похмурому науково-фантастичному відкритому світі. Шукайте спорядження та ресурси, полюйте на дива, приймайте складні рішення, щоб вижити та прокладайте свій шлях крізь Чорнобильську аномальну зону. Сезонна перепустка S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — це ваш допуск вищого рівня до всіх майбутніх таємниць та небезпек Зони. Разом із двома майбутніми сюжетними доповнення, він дає доступ до всіх наборів завантажуваного контенту. Не пропустіть майбутні оголошення та детальнішу інформацію!