GSC Game WorldСтрілялки
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — це сувора пригода у жанрі FPS про виживання у похмурому науково-фантастичному відкритому світі. Шукайте спорядження та ресурси, полюйте на дива, приймайте складні рішення, щоб вижити та прокладайте свій шлях крізь Чорнобильську аномальну зону. Гра підтримує текст та озвучення українською! Бонуси видання Deluxe: Зброя: - Пістолет ПТМ «Моноліт» (лише для однокористувацької кампанії) - Штурмова гвинтівка AR416 «Моноліт» (переноситься у багатокористувацький режим) - Пістолет-кулемет Integral-A, модифікація «Ріман» (лише для однокористувацької кампанії) - Штурмова гвинтівка СА «Лавина», модифікація «Габіон» (переноситься у багатокористувацький режим) - Снайперська гвинтівка M701, модифікація «Звіролов» (переноситься у багатокористувацький режим) - Дробовик M860 «Моноліт» (переноситься у багатокористувацький режим) Костюми: - Комбінезон «Сева», модифікація «Мандрівник» (переноситься у багатокористувацький режим) - Комбінезон «ССП-100М НДІЧАЗ» (переноситься у багатокористувацький режим) - Надлегкий комбінезон найманця (лише для однокористувацької кампанії) Бонусне побічне завдання Застосунок з офіційним артбуком і оригінальним саундтреком.