SOL DIVIDE -SWORD OF DARKNESS-
Поринь у світ меча та магії у цьому фентезі-шутері, та розбий план ворога по відродженню прадавніх драконів! SOL DIVIDE -SWORD OF DARKNESS — це шутер з горизонтальною прокруткою, що вперше з'явився в залах гральних автоматів у 1997 році. Окрім звичайних пострілів, гравці також можуть використовувати ближні атаки, щоб вертикально розсікти ворогів, а також 11 різних видів магізних заклять! Змушуйте ворогів розкритись, використовуючи ближні атаки, або знаходьте стихію, до якої ворог слабкий, щоб вибудувати правильну стратегію! Обери бажаний довжину шкали життя, кількість спроб, клавіші керування, та інше — грай, як тобі подобається. Не забувай про новий рейтинг онлайн! Чи зможеш ти стати найкращим у світі бойовим магом? Персонажі: Темний лицар «Vorg» — смертоносний мечник! Комбо з 4 ударів: Розріз > Розріз > Розріз > ↑ + Розріз Унікальне закляття: Нічний кошмар — атакуй по прямій та заморожуй ворогів. Крилатий списник «Kashon» може проколити будь-якого ворога своїм списом! Комбо з 4 ударів: Розріз > Розріз > Розріз > → + Розріз Унікальне закляття: Фенікс — спопеляє усіх ворогів на екрані. Великий маг «Tyora» — заклинатель, що вселяє страх! Комбо з 4 ударів: Розріз > Розріз > Розріз > ↓ + Розріз Унікальне закляття: Саммон — випускає массивне знаряддя, що розділяється у повітрі. Налаштування: Два додаткових фільтри для налаштування зображення на твій смак. Кількість життів можна встановити від 1 до 9, проте кількість спроб може бути встановлена від 0 до бескінечності. Вільно налаштовуй клавіші керування для пострілів, автоматичної стрільби та скидання бомб. SCORE ATTACK: У цьому режимі рівень складності та кількість життів є фіксованимм. Лише серйозні виклики! Публікуйте свої результати, щоб змагатись з гравцями зі всього світу! Онлайн рейтинг можна переглянути через меню налаштувань.